Almost

Nu är jag till hälften klart. Jag känner mig rätt nöjd, om jag vaknat lite tidigare kanske jag hade hunnit, Jag borde nog hinna klart innan skolan börjar iallafall. Imorgon ska ja ta mig upp redan vid nio för då kommer mamma så att vi kan sy upp gardinerna. Sen vid lunch tid kommer L över på lunch. Har inte vågar visat lägenheten innan eftersom att det varit så rörigt. Efter lunchen planerar jag att ta med h*n med mig på en lite shoppingtur. 
På eftermiddagen kommer pappa förbi och hjälper till att bära bort en massa skräp. Senare på kvällen måste jag klippa Malin. Vi får se hur det går hon brukar aldrig bli nöjd. Men men jag får väl ge det ett försök iallafall.

Just nu sitter jag och ser en film på trean någon chick flick fast med lite kristen inriktning. Den är inte så bra, men jag orkar inte göra något annat.

Love

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Okej, vart sitter likheten`

2008-08-19 @ 22:39:11
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0