Barnvakt

Hallå

jag har haft fullt upp hela kvällen nu, eftersom att jag har varit barnvakt. Gud det var så länge sedan man själv satt där med fem rader i läsläxa och det var värsta hard work. Kväller som barnpasserska har dock gått relativt bra. Började med att sitta av tiden på hans fotbollsträning sedan iväg och handla pizza och tillslut hem för att trilskas med läsläxan lite. Fast nu ligger han helt utslagen i sängen, och kommer antaglien somna vilken sekund som helst.
Jag tror att jag kommer sprängas snart, taskigt läge att befinna sig i en lägenhet där småbarn bor, jag har ätit så mycket glass och godis nu att jag tror jag kommer rulla imorgon. Fast man får väl unna sig ibland, har ju trots allt inte ätit glass på flera månader. Men det får ju inte bli för mycket utav det goda.
Nu ska jag ta och ringa några samtal, skriver senare igen tror jag.

Vad har ni för er ikväll?

Love

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

ja det kommer att bli såå kul :D

vad ska du göra?

2008-08-27 @ 21:18:26
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Taaack så mycket! Vad glad jag blir av att höra det =)

2008-08-28 @ 00:34:12
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0