bättre

hej ni
nu är jag tillbaka huvudvärken är som bortblåst och jag är nöjd. Känner mig dock förvånanstvärt trött för att vara den här tiden på dygnet. Antagligen eftersom att jag varit uppe sen sex imorse.
Imorgon skulle jag egentligen ha praktik, men jag skickade ett sms och sa att jag inte kunde komma. Kännde att jag verkligen inte orka, är helt slut i hela kroppen. Trots att jag inte gått i skolan mer än en dag. Men jag tror att jag håller på att bli sjuk eller någonting. Sen så behöver vi inte heller ha så många timmar på praktiken denna månad, så jag behöver ju inte ens vara där varje torsdag om jag inte vill. Fast det ska jag nog försöka att vara iallafall. För det är ju bra, jag får ju trots allt lite mera gjort när jag är där än om jag bara är hemma.

nej nu ska jag stänga av datorn och förbereda mig för sängen. Vi hörs imorgon.
Love

Kommentarer
Postat av: Sex With Orgasm

ruskigt kul! :)

2008-08-25 @ 23:57:28
URL: http://sexwithorgasm.blogg.se/
Postat av: Josiee

Hoppas du sover gott!!

2008-08-26 @ 03:40:05
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0