FILM

Sitter och kollar film nu igen, men när det är sådant här väder så finns det inte så mycket annat att göra utom att ligga inne och se på tv. Just nu ser jag p Wold Trade Center filmen, någon annan som har sett  det? Egentligen är det så himla jobbigt att se sånna här fimer. Man blir helt nere, när man tänker på att det faktiskt har hänt. Usch, jag kan verkligen inte sluta gråta när jag ser den här filmen. Jag har sett den många gånger förut, men trots det blir den aldrig lättre att se på. Man blir så inne i filmen, och känner verkligen för alla som dog och deras familjer. Jag tycker att det är bra att dom gör sånna här filmer, som gör att man inte glömmer. Det blir på något sätt en hedring åt de som drabbades.
Sånna här filmer får en att uppsakatt det man har lite mer.



Mamma ringde även nyss och frågade om hon skulle handla lunch till mig. Det var verkligen en överasknig för hon brukar inte erbjuda sig att göra det. Hon kännde väl för att vara lite extra snäll och det kan man ju bara vara tacksam för.

Love

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

åh den filmen skulle jag vilja se :)

2008-08-17 @ 15:01:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0