FÖRLÅT

förlåt förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen! Men jag har verkligen inte hunnit.
Vaknade redan klockan sex imorse och åkte iväg till praktiken. Trodde bara att jag skulle få vara med och kolla när de fixade håret på bruden. Men jag fick själv ordna bröllopstärnans frisyr!!! ( För er som är intresserades så rullade jag upp det på spolar och kammade ut i en frisyr rullad på små spolar bakåt på volym. Dock var hennes hår relativt "tungt" så de tenderade att falla ner, så det blev en jäkla massa tupering i. Sen satte jag bara upp det lite i nacken.) Resultatet blev iallafall otroligt likt den bild som hon hade med sig på Eva Longoria. Jag är verkligen stolt över att jag kunde styla en sådan snygg frisyr! Min handledare blev också väldigt positivt överaskad att jag gjorde så bra ifrån mig. Och sist men inte minst så blev kunden otroligt nöjd. Jag fick 500 kronor! Vilket verkligen var behövligt så efteråt åkte jag direkt till ica kvantum och handlade mat för alla pengarna. Eftersom att det ekat i mina skåp de senaste dagarna.


Senare åkte jag tillbaka till salongen då min hanledare klippte och tonade mitt hår. Så nu har det blivit betydligt kortare och mörkare! Fast mitt hår är så himla slitet så det var ju bara bra egentligen. Men jag älskar mitt hår så jag hatar att behöva klippa av det. Oturligt nog så blev min lugg alldeles för kort!!!!!!!! Eftersom att jag har en virvel så står de delar utav den rätt ut. Men on några veckor har den växt till sig och är perfekt antar jag. Vet bara inte vad jag ska göra med den så länge.

Resultatet, som ni ser är luggen lite kort och färgen lite i de mörkaste laget men det är även blött på bilden så jag antar att det gör så att de ser ännu mörkare ut.

Efter åkte jag hem till L som bjöd på middag, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Ska kolla på filmen som börjar på fyran nu och mysa med lite läsk och nötter.  Och så ska jag läsa igenom en massa bloggar nu när jag har lite tid över.



Ha en underbar kväll

Love

Kommentarer
Postat av: anna

fint :)



svar: jasså? är den bra? haha jag har amssa puffar här :P

2008-08-23 @ 21:44:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Robin

Riktigt fint hår! :)

2008-08-23 @ 22:10:18
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag har frågestund i bloggen fråga på bara =)

2008-08-23 @ 22:33:19
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/
Postat av: Robin

Hehe, jag tror att jag lyckats slänga det pappret, för jag trodde att jag alltid skulle komma ihåg PIN-koden. Men icke. Måste kontakta min operatör...

2008-08-23 @ 23:08:32
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Vad kul.. jag har varit i Indien en gång och har en kompis där. Skulle gärna åka och hälsa på henne, hehe. ;p

2008-08-24 @ 01:46:58
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åååh mums med nötblandning och cola!!:D

2008-08-24 @ 16:52:26
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0