första natten

hallå

nu har jag äntligen kunnat slita mig ifrån städandet och fixandet. Tiden bara flyger förbi. Har faktiskt kommit en bit påvägen nu, men jag antar att det kommer att ta minst några dagar till att bli färdig. Så nu är jag här ensam i lägenheten och ska väl snart lägga mig. Det känns lite nervöst. Inte för att jag inte sovit ensam hemma många gånger förut. Men nu är det i min egna lägenhet. Det känns lite annorlunda. Nu när jag vet att min pappa inte kommer sova här mer. Och jag hatar att sova ensam, och nu ska jag sova helt ensam i lägenheten. Jag måste verkligen se till att bjuda in en massa folk så att jag slipper göra det. Jag längtar till yamuna kommer hem, för då behöver jag inte sova ensam längre haha.

Nu måste jag sluta skriva här, för jag ska upp fruktansvärt tidigt imorgon för att åka ut till hevredal och hälsa på släkten. Sen på eftermiddagen ska jag vidare till uppsala för att sova och spendera onsdagen. Men jag antar att jag kommer hem någon gång på onsdags eftermiddagen/kvällen. Och inte först då lär ni höra ifrån mig igen. Men jag antar att ni klarar er =P

Ha det så bra nu, så hörs vi om någon dag.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0