FRIDAY

Hallå där,
jag vet att jag fortfarande inte blivit helt bra på att börja blogga igen. Jag vet inte riktigt varför, kanske blir de bättre sen när det blir med ordning på allting.
Idag har jag varit på dop och sedan på ikea. Det känns som om jag har varit på ikea typ sju miljarder gånger denna sommar. Men men inte ska man klaga, blir bara lite deprimerad när jag inser hur många tusenlappar som jag lagt ut på lägenheten.
Dessutom när jag nu inset att jag verkligen bor i värsta slumm området. Det är ju ingen nyhet att kvarteret varken har brist på alkisar eller knarkare. Nu kan vi även lägga till ännu en "grupp"  BLOTTARE. Den trevliga farbror som blottade sig för mig var väl i typ 50 års ålder. Och nej för er som frågar han var varken attraktiv och han hade inte speciellt stor k*k. Hela situationen uppstod när jag var nere med lite kartonger till bilen (eftersom att min pappa flyttar ut som ni vet). När jag kommer ner så är det en man precis runt hörnet utanför min port, som typ hoppar fram när jag går ut. Jag går förbi honom helt vanligt och går mot bilen, (visserligen verkade han ju lite konstig men det är ju typ alla där jag bor!). Sen går jag bort till bilen och ställer in alla kartonger och när jag vänder mig om står han typ två tre meter ifrån mig. Jag blev helt överaskad och hoppa typ till eller nått för han när jag fick ögonkontakt med honom så sa han att jag skulle vara lugn och att han inte skulle göra mig illa. Asså ni förstår inte hur rädd jag blev, asså visst det är väl bra att han inte skulle göra mig illa, men asså vem säger ens så då måste man ju redan vara relatvit fuckad. Sen så drar han ner sina byxor och går mot mig, så jag slängde mig in i bilen och tryckte ner den där knappen som gör så att dörrarna låses. Då pressar han hela sitt "paket" mot fönsterruan (observera att han inte bar några kläder överhuvudtaget på underkroppen) och rycker samtidigt i billdörsshandtaget. Jag visste så inte vad jag skulle göra jag bara grinade. Jag kände mig helt jävla förnedrad. Jag vet inte varför, och självklart helt äcklad. Nu i efterhand kan undrar jag varför jag inte bara tröck på tutan eller något så folk skulle höra. Helt dum i huvudet liksom, eller varför jag inte bara startade bilen och körde iväg lite. För jag kan ju faktiskt köra lite, även fast jag inte får göra det själv. Allt låste sig liksom bara, jag kan inte förklara det. I 17 minuter satt jag i bilen med blottaren tryckt emot rutan. Klockan var åtta på kvällen hur fan kan inte någon ha sett det? Det hela slutade tack vare att min pappa kom ner för att han undrade vart jag tagit vägen.
Jag kan säga att det hela inte slutade allt för bra för blottaren, eftersom att min pappa är en jävel på att ge igen. (Här var det bra att folk inte såg något, eftersom att det kunnat resultera i en prick i registret för min pappa. )
Så om ni ser en man i kanske 45-50 års åldern med mörkbrunt hår, mustasch med ett relativt stort smultronmärke på vänster kind, en spräckt läpp, röd jacka, lite halvt haltande och med eller utan gröna college shorts i hägerstensområdet. Så WATCH OUT!

Jag måste dra till mig alla översexuella idioter!
 
Nej, nu måste jag ta mig ut och ta en cigg för att lugna nerverna lite. Egentligen är jag lite rädd för att gå ut, eftersom att man inte vet vilka idioter man kan stöta på. Men som min pappa säger den dagen man ger upp och inte vågar leva  så låter man dem vinna!



Kommentarer
Postat av: Louise

Herregud det var det värsta jag har hört!!

Shit.. Jag hade typ svimmat!

Stackars:/:( helt hemskt att läsa att du var med om där sarisen!<3

2008-08-03 @ 22:10:23
Postat av: Sara

ja, det var ju inte direkt trevligt

<3

2008-08-04 @ 01:33:25
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0