Godmorgon

sista sommarlovsdagen för mig idag då =( Och oturligt nog så har jag vaknat med världens huvudvärk och illamående! Har legat i sängen typ en timme och pratat med min vän som kom  hem igår. Tydligen så hade hon blivit väldigt sjuk på flygresan och är fortfarande sjuk, så hon får ledigt från skolan några dagar till.
JAg ligger och funderar kring om jag ska orka ta mig ut och göra något vettigt idag. Jag har ialladall bestämt att jag ska damsuga och skura. Fast det har jag ju sagt varje dag den här veckan, men idag gäller det. De är sista chansen. Funderar även på att gå ut och lägga sig och sola nu när man för ovanlighetensskull har fått lite sol.
Eller ska jag bara dra täcket överhuvudet och begrava mig i sängen hela dagen, måste medge att det alternativet lockar mest.

Vad ska ni göra idag?

Love

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

tack så mycket! :) gör något roligt denna dagen då!

2008-08-24 @ 10:23:04
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Roxanna

nej sa här! Det går nästan inte att ha roligt på en söndag, haha.

2008-08-24 @ 13:30:25
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0