Godmorgon

Nu sitter jag här framför datorn med några minuter över. Tog mig upp redan vid halv sju, vilket inte var det lättaste. Fast det känns skönt nu när man har lite tid över, och inte behöva stressa.
Sitter här med ett glas fil som jag försöker hälla i mig, verkligen inte det lättaste ska jag tala om för er. Det känns som om frukost inte är någonting för mig. Att äta en smörgås på morgonen känns utom räckhåll. Skulle inte lyckas få i mig något sådant på morgonen.

Hur gör ni äter ni frukost?

Ha en bra dag
Love

Kommentarer
Postat av: Linnéa och jennifer

ja det är ju jätte bra att man kan göra det:) åh.. synd;(

2008-08-27 @ 08:22:28
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0