Godmorgon

uppe ,med tuppen haha ne inte riktigt. Fast detta känns relativt tidigt för mig =) Fast jag ligger fortfarande i sängen och ser på smalville finns det något tråkigare serie? Fick lite bad news av yamuna, tydligen kommer hon inte hem först sent den 23 istället för tidigt den 22. Visserligen så är det bara en dag som skiljer, men vi hade värsta planerna för sommarlovets sista helg. Men jaja jag klarar mig =P
Nu ska jag väl kolla runt på datan lite till, men sen måste jag väl faktikst göra lite nytta. En hel dag till i sängen känns inte direkt givande.
Vi hörs sen, hoppas att ni har en bra dag.
Och tack för alla kommentarer!

Love


Kommentarer
Postat av: melissa

svar; jag hålelr med :D

2008-08-15 @ 11:08:18
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0