jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu...

nu börjar jag bli lite pigga jämfört med vad jag varit tidigare idag. Jag antar att det är smärtstillandet som gör att jag ens orkar ta mig upp ur sängen. Jag har bara legat i sängen hela dagen, lyssnat på musik, tänkt och knaprat en massa halstabletter. Jag ska ju som sagt bli frisk tills imorgon, så nu har jag tryckt i mig två aska halstabletter och det känns iallafall lite bättre. Är det någon som har några husmorstips för hur man blir kvitt en förkylning så snabbt som möjligt.

Det känns lite ensamt här hemma nu, har inge folk här längre. Det har i princip vart fullt hus här hela helgen. Fast samtidigt är de ganska skönt att jag blivit av med dem. De var lite jobbigt att ha ett "friskt" sovsällskap när man själv låg där och snörvla. Men i natt har man ingen att ligga och mysa med, tyvärr. Jag får bunkra upp med en massa extra kuddar och täcken så att det inte känns så ensamt. Fast jag tror att de blir en tidig kväll i kväll, med tanke på hur trött jag är redan nu. 

 Nu ska jag se på någon film eller någonting så att timmarna går. Ni får ha det så bra så länge.

Love

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D

2008-08-31 @ 17:08:54
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ohja, väldigt fina saker :)

2008-08-31 @ 18:23:41
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0