kväll

nu har jag diskat, tränat och städat lite. Oturligt nog är jag piggare nu än vad jag var för några timmar sedan. Hoppas iallafall att jag kommer kunna somna snabbt! Jag behöver verkligen den här sömnen som jag skulle kunna få inatt, om jag bara somnade.
Det har hänt en himmla massa saker ikväll men jag orkar inte ta upp det här i bloggen för tillfället. Jag orkat inte, men jag vet att jag kommer att få ta ett antal viktiga beslut inom den närmaste tiden. Men jag förtjänar inte att må så här, måste ta mig ur situationen, eftersom att den inte verkar bli bättre överhuvudtaget. Jag är besviken, för jag känner att jag verkligen försöker och gör allt som jag kan för att göra allt bättre. Men jag får inte gensvar, och då kan jag lika gärna ge upp känner jag.

Nej, nu ska jag sluta vara så negativ. Snart börjar sex and the city och då kan man ju drömma sig bort...

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon.

Love

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

japp! :D

2008-08-28 @ 22:54:57
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0