läggdags

Hej igen, nu har jag hållt på och fixa i lägenheten i flera timmar, men det ser fortfarande inte ut som att något har hänt. Jag förstår inte hur lång tid det här ska ta. Trodde att jag skulle vara klar med det jag kunde göra själv imorgon iallafall. Men det ser inte så ljust ut. Imorgon ska jag upp tidigt och fixa. Ska ställa klockan på nio och den här gången ska jag faktiskt ta mig upp då. Absolut senast klockan tio!
Just nu ser jag på sex and the city. De spelar ingen roll hur många gånger man ser på samma avsnitt de är lika bra iallafall.

Men nu måste jag klicka mig vidare så jag hinner spana in några andra bloggar innan det är läggdags.

Sov sött

Love


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: jobbigt att försova sig ;D

2008-08-19 @ 10:21:33
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0