LUNCH

Jag har verkligen kommit långt på de här timmarna, knappt upp ur sängen. Visserligen har jag fått i mig lite lunch, Rester för den delen, jag hatar att äta rester. Men nu måste man ju försöka spara på pengarna så då får man äta rester.
Nu ska jag faktsikt börja städa och sen kanske jag slänger in lite bilder, om ni har tur och om jag blir klar. Tyvärr ringde pappa och sa att han inte kunde komma idag, så jag får väl vänta med att få ut de möbler och skräp som jag inte ska ha. Men men han har lovat att få bort det innan helgen, och om han håller sitt löfte så är jag nöjd.
Mitt störtsa problem är uppsyningen utav gardinerna min mamma verkar inte ha tid först tidigast nästa vecka tyvärr. Sen måste jag ringa till praktiken också eftersom att jag har två eller tre kunder på torsdag, smart som jag är har jag själv bara inte checkat med salongen att det fungerar. Men det går säkert bra. Skulle även vilja ha en tid till att fixa mitt eget hår. Men jag tror inte att tiden räcker till, får ta det sen när skolan har börjat istället.
Men nu måste jag sätta fart, eftersom att våra bästa år börjar snart och jag kommer säkerligen fastna framför de med annars.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0