MÅNDAG

Hallå
två veckor tills skolan börjar nu, det känns både bra och dåligt. Tråkigt att lovet är över, men samtidigt skönt att få börja de sista året nu!
Idag har jag vart och ätit lunch med mamma och Max, sedan blev det till att träna lite.
Nu sitter jag här framför datorn och funderar kring om jag ska köpa lite i.d makeup eller inte. De kostar ju rätt mycket, men sen är det ju bra och det räcker länge. Måste fundera lite längre kring det där, kan verkligen inte bestämma mig nu eftersom att jag faktiskt nästan inte har några pengar kvar den här månaden!!

Love

Kommentarer
Postat av: ssanna

kika in på min blogg! :D

2008-08-11 @ 20:09:46
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0