Onsdag ?

Hallå där, tidigt att skriva dagens första inlägg nu! Jag har faktiskt inte sovit fram tills nu, tro det eller ej. Vaknade redan vid halv elva imorse. Vilket faktiskt är rätt så tidigt för mig. Tog mig hem till mamma ganska tidigt, eftersom att jag ska vakta Max och Andreas i eftermiddag/kväll. Ska väl snart gå och häma Andreas på dagis också. Just nu sitter jag och skriver ut en massa recept. Känner att kreativiteten inom matlagningen inte är på topp för tillfället. Känner att jag endast ätit ägg, kyckling och fil de senaste veckorna. Dags för lite förändring, främst så måste jag se till att pappa åker med mig och storhandlar så att jag får hem lite. Just nu ekar de i skåpen ska jag tala om för er. Jaja, någon gång innan skolan börjar måste jag ju se till att få ordning på det iallafall.
Ska väl se om jag möjligen hinner iväg och träna en stund innan barnvaktningen. Kan ni förstå hur tråkigt jag har som väljer att träna och städa! Jag är lite halvt störd för tillfället, men man måste ju fylla sina dagar med någonting.
 Det var väl vad jag hade att skriva för tillfället. Vi hörs, hoppas att ni har det bra.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0