sent

hallå

har inte hunnit skriva första nu. Hela dagen har spederats med att montera möbler och slänga ut en massa gammla möbler. Jag har typ gjort det tusen gånger nu, men deblir typ aldrig klart. Det tar verkligen mycket längre tid än vad man tror att det ska göra. Men nu är det inte så mycket kvar, två dagar till och sedan borde nog allting vara klart. Förhoppningsvis!
Just nu sitter jag hemma hos mamma och ser på film. Det känns lite skrämande när jag tänker på att det här antagligen är den sista natten som jag bor hemma och kan vara med henne. Om ni förstår hur jag menar. Alltså det är ju inte som om jag inte kommer att träffa henne sen.
Fast visserligen har vi ju inte haft en sådan jättebra relation de senaste åren, kanske blir det bättre nu när vi kommer bort ifrån varandra lite mer. Vem vet. Man kan ju alltid hoppas.

Nu börjar filmen igen, ska fortsätta kolla. Jag hoppas att ni har det bra.

Love

Kommentarer
Postat av: lisett

min FÖDELSEDAG :D:D

2009-02-18 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0