sista natten

hellu

jag har inte haft en minuter över till att blogga idag, först nu. Åkte till ikea imorse och handlade en massa saker, gjorde typ av med någon tusenlapp trots att jag bara skulle köpa lite... Det roliga är att jag ska dit imorgon igen,och då lär jag ju spendera minst lika mycket pengar. Men efter det kommer jag att vara out of money. Förhoppningsvis så kanske någon behöver fixa sitt hår så att jag kan tjäna en slant.
Men jag tror faktiskt att det kommer bli den sista vändan till ikea imorn, eller iallafall näst sista. Tyvär så fick jag förtydligat av min pappa att han inte skulle ha råd att köpa de alla saker som vi planerat. Men jag kan ju inte direkt kräva det av honom heller, så jag får väl använda mina sista egna pengar. Men det är det värt, tror jag.
Hann även med en liten snabb utflykt med släketen för att fika och sörja **** bortgång.
Efter det så hade jag tvättstugan, och samtidigt så plockade jag ut alla våra saker ur kökskåpen så för tillfället står det grejer överallt på golvet i lägenheten. Eller iallafall allt som jag vill slänga, men måste vänta på att min pappa godkänner. Sen har jag skruvat ihop den sista byrån, monterat och installerat den nya tv:n har dock inte ställt in alla kanaler på rätt plats men det får jag göra senare. Sen åkte jag hem till mamma för att plocka ihop det sista. Så nu är typ allt jag äger nedplockat i väskor/kartonger/påsar. Finns dock lite skärp kvar som ska slängas. Men imorgon är det den stora dagen, då ska alla mina ägodelar förflyttas från mitt hem till min lägenhet. Visserligen kommer pappa att bo kvar i typ två veckor med mig i lägenheten, men det kommer ju inte märkas eftersom att han typ aldrig är hemma.
Just det såg även på North Country idag, någon annan som såg den? Har egentligen sätt den innan, fast det var ett tag sedan. Jag tycker att filmen är bra, visst kanske inte en fem plusare, men den är verkligen värd att se. Det är bra att se lite filmer då och då som ger än en tankeställare.
Jag ska försöka skriva lite oftare är i bloggen, det känns som att jag skriver alldeles för lite, för sällan och för meningslöst för alla de besökare som jag har. Jag förstår inte vilka ni alla är? Och vad som kan intressera er i den här bloggen när ni inte ens känner mig. Men det är trevligt att ni tar er tid och läser iallafall.

Jag hoppas att ni har det bra, och vi hörs snart.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0