slut

hej igen.
Nu ligger jag i sängen och ser på american idol. Jag är helt slut, har städat hela kvällen nu och jag kan nu märka att jag inte har så jättemycket kvar längre. Imorgon kommer pappa förbi och hämtar lite mer saker och sedan ska han ut på landet. Jag hoppas att han hinner kolla igenom de saker jag rensat ut åt honom först, så att jag slipper ha en massa porslin kvar på köksgolvet.
Pratade med Lisett idag och hon ska tatuera sig nu i veckan. Jag är så avundsjuk. Vill ju också göra det, men för att få göra på de "seriösa" ställena så måste man ju såklart vara 18 :( Men det är ju inte så jättelång tid kvar som tur är. Jag hoppas att Yamuna glömt bort att jag lovat henne att pierca mig när hon kommer hem. För jag är verkligen inte särskilt sugen på det. Men men vi får se...

Nej, nu ska jag lägga mig och se på film eller något och försöka sova. Det är så irriterande att jag inte kommit på hur man sätter på timern på tvn, så jag måste stänga av den innan jag somnar. Vilket är tråkigt, eftersom att den för tillfället är mitt enda sällskap.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0