sovdags?

hej,
nu är jag hemma. Tog en snabb träning efter inhandligen utav mat och sedan en sväng förbi mamma och hälsade på max och andreas. Sedan blev jag bjuden på middag av en vän. Och inte först nu är jag hemma, tror jag ska ta mig in i duschen och lägga på en ansiktsmask, det känns lite som om jag är i behov utav det. Min hur var så himmla torr förrut så idag peelade jag den två gånger. Så nu är jag kritvit, kännde mig som en albino när jag var ute idag. Hoppas, hoppas att solen tittar fram nu under den sista sommarlovs veckan. Som tur är blir jag ju brun rätt lätt. Men annars e jag kritvit som sagt, jag är rädd för att vintern kommer medför en massa solarium solning, vilket absolut inte är bra. Egentligen skulle jag vilja använda spray tan, men det är för dyrt och de som är för hemmabruk uppfyller inte riktigt samma kriterier. Och brun utan sol är jag inte fan utav, de ser lätt fejk ut och sen så luktar det för jävligt.
Små kollar lite på Conan O'Brien och de är skådespelaren ifrån filmen Knocked up som är där. Jag vet inte riktigt vad han heter, men han spelar så himla bra eller han passar så bra som den karaktär han har i filmen. Har ni sett den filmen?

Idag har jag även haft rekord här i bloggen, aldrig har det varit så här många besökare! Jag är verkligen jätteglad! Tack så mycket.

Just det skulle ju lägga upp kyl bilderna idag, har faktiskt tagit fotona och det är stor skillnad tro mig, trots att jag inte köpte så mycket. Men tyvärr är kamera sladden till datorn borta och jag orkar inte leta reda på den nu. Men jag ska försöka hitta den imorgon.

Ha det bra så länge.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0