Sweet dreams

Nu ligger jag i sängen och ska väl snart försöka sova. Lycka till liksom vid den här tiden är jag som piggast. Men som jag skrivit typ tusen gånger man måste vänja sig nu inför skolstarten. Det känns tråkigt när man tänker på att ens sista sommarlov snart är slut! Fast det är ju samtidigt skönt, studenten. Men sen har man hela livet framför sig med att jobba... Det är lite jobbigt att tänka på något som alltid känns  så långt borta, men som nu är inom räckhåll. Men det löser sig, allt blir vad man gör det till och man kan inte mer än misslyckas eller hur?

Såg på någon film på trean med Drew Barrymore nyss. Den var helt okej, lite cheezy fast det visste man väl i princip redan innan. Sen har jag bara plockat ihop lite och förberätt morgon dagen. Jag har sytt hålet som jag lyckats få mitt på benet på mina träningsbyxor. Lägenheten är som sagt ett bombnedslag och om jag ska hinna klart innan skolstart måste jag se till att kunna röja undan en massa redan imorgon. Måste även ringa till praktiken och se om jag kan komma dit några dar, eftersom att jag har en massa "kunder" som typ tjatat på mig hela sommaren =P 

Usch klockan ringer redan klockan nio imorgon och då måste jag upp. Inga mer sovmornar med andra ord. Jag blir trött barar jag tänker på att jag om en vecka ska sitta i skolbänken vid den tiden. 

Men men jag skriver mer imorgon
Ha det så bra så länge

Love  

Kommentarer
Postat av: jenny

Jooo :D

2008-08-18 @ 00:15:46
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: Farínaz

Lycka till i skolan sen. Går också sista året, skönt!Bara bita ihop så löser sig allt. Hare bra

2008-08-18 @ 00:23:37
URL: http://jayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0