TAGGAD

Fick precis ett samtal av min handledare som undra om jag hade lust att hjälpa henne imorgon med en bruduppsättning! Det ska bli så spännande har aldrig varit med och ordnat med någon annans bröllopsfrisyr. Visst har jag ju gjort festfrisyrer på folk annars men aldrig en brud. Tänk att hon ska gift sig i det man skapar. Helt otroligt att få vara med och hjälpa henne att uppfylla sin dröm. Dock ska jag vara där redan vi halv nio så jag måste gå upp redan vid sex. SUCK. Men det är bra eftersom att det är den tiden som jag kommer få gå upp alla andra dagar i fortsättningen, skolan U know. Så jag ställde in kvällens palner med dammsugning och skurning. Istället så sitter jag här och ser på Casanova och filar naglarna. 

Nu ska jag måla naglarna vi hörs sen

Love  

Kommentarer
Postat av: anna

svar: nä precis, de är kanske lite extrema :P

2008-08-23 @ 00:10:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0