tidig kväll

sitter hemma hos mamma, alla sover redan. Det var inte riktigt vad jag räknat med när jag åkte hit. Men men, fick lite god mat iallafall. Köpte ett par skor idag på rea. De e vanliga svarta pumps fast med typ åtta centimers klack. Så det är ju inte direkt som att man kan använda dem så ofta. Men det är alltid nödvändigt att ha några sånna här skor, som ni förstår. De kostade endast 200:- så egentligen är de verkligen värda det. Men de e lite trånga, skulle egentligen behöva en storlek större, men de var slut tyvärr. Så jag vet inte om jag ska ha dem eller inte... Kanske fixar jag in en bild på dem imorn så att ni också kan få se dem. Förhoppningsvis så blir det ju inte en lika lång sovmorgon imorn, eftersom att jag ska lägga mig inom någon timma.

Nu ska jag kolla lite på film, vi hörs sen.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0