Tisdag

Hej
Det blev lite change of plans. Jag är hemma. Klockan ringde vid sex imorse och jag orkade verkligen inte ta mig upp då. Plus att jag hade en huvudvärk som inte var att leka med. Så jag ställde in mina planer för de närmsta dagarna. Större delen utav dagen har istället placerats i sängen. Har varit uppe och diskat lite och ätit. Pappa kom förbi med ett storpack köttfärs som jag potionerat upp i en massa småpåsar. Just det han kom även förbi med en grilladkycklig. För första gången i mitt liv så har jag rensat en sådan själv. Det var det äckligaste jag gjort kan jag meddela. Jag stod och grina hela tiden, det kändes så himmla äckligt bara. Jag vet att det är lite larvigt. Men jag kan inte rå för det, jag kände mig så grym när jag höll på. Det slutade med att hela hamnade i papperskorgen. Usch jag hade verkligen ingen matlust längre efter att sätt det.
Det är så himla dåligt väder, visserligen är det väl lite tur när jag ändå bara är inne och städar hela tiden. Men det har resulterat i att jag inte går ut utan istället tar alla mina rökpauser i fönstret. Så nu luktar det rök i hela lägenheten. Visserligen försvinner väl doften snart, men jag blir så lack på mig själv att jag håller på såhär.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen igen och se på film. Kanske blir det ett bad lite senare, vem vet. Måste väl förövrigt också ta mig ut och handla lite mera mat. Men ni får ha det så bra så länge.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0