hallu

det var länge sedan jag skrev sist, och jag har egentligen en massor utav saker att skriva för det har hänt rätt mycket de här senaste dagarna.
Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men det var utmärkt iallafall. Tog mig inte upp först vid tre på eftermiddagen, samma tid som jag skulle möta Ellinor i centralen. Så ni kan ju gissa om jag var försenad. Vi chillade runt i stan och kollade massa saker, jag kom hem med alldeles för mycket kläder. Jag vågar knappt gå in och kolla på mitt nordea konto. Men men det löser sig, allt löser sig. Sen åkte jag och Ellie och solade och vi blev tokröda i solariet, men de la sig faktiskt väldigt snabbt, som tur var hade ju inte varit allt för roligt att gå ut helt bränd.
Sen åkte jag och Ellie hem till mig för att äta lite, och dricka en massa vin. Jag kan ju tala om att de gick åt sex liter vin igår, dock var vi inte ensamma. Lite senare på kvällen kom även Emelie, Sofie, Jim och hans vän hem till mig där vi fortsatte förkröket. Vi spelade ölspelet, rökte alldeles för mkt, och lyckades väl ramla av stolen typ sjutton gånger för mycket.
Sen så skulle vi in till stan för att möta Ellis pojke Zachariaz (stavning?) och hans vän. Fast vi blev lite sena, som vanligt och så lyckades vi missa den andra bussen med, och då hade de redan lackat eftersom de stått och väntat på oss i typ en timma så vi fick ta en taxi in till stan. Dock kom vi ut rätt sent, så det var ingen mening att gå på Fellows som planerat eftersom att de stänger så tidigt. Så först käkade vi lite på burger king och sedan bar de av till någon jävla rock klubb, som sög. Dels för att vi fick stå i kö typ en 40 min för att komma in trots att det bara var tre personer före oss. Garderoben var full så man fick gå omkring med sin jacka där inne hela tiden. De roligaste var att Ellinor och hennes pojke försökte para ihop mig med hans vän hela tiden, vilket de inte lyckades med. Haha om ni hade sätt honom hade ni förstått, en riktig mamas boy. De roligaste var att de försökte intala mig att han faktiskt var en liten bad boy, han gav även den sämsta raggningsrepliken jag någonsin hört, fast givetvis var jag snabb på att ge svar på tal.
Jaja, men kvällen/natten var väldigt lyckad och jag endade up with någon annans vän, så jag antar att jag nu brutit de löfte som jag skulle hålla när jag antog de där fåniga vadet =P

Idag har jag inte gjort mkt alls, eller iallafall inte som jag tänker skriva om här. Skulle egentligen till Solvalla och äta hos pappa. Men jag orkar inte så jag ska försöka komma på någon bra anledning till att ställa in det. Och städa behöver jag göra, jag säger alltid att jag behöver det, men nu är det katastrof man kan inte ens se golvet i mitt rum. Lite pinsamt att ta hem folk när de ser ut såhär.

Och just det jag lyckades ha sönder mitt guldarmband som jag fick av mamma i födelsedagspresent inatt, och det där hänget är nu borta =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0