onsdag

asså hela dagen har jag fått för mig att det är torsdag, men ack sådan tur hade man inte. Dock så spelar det inte så stor roll, eftersom att jag inte har några planer inför fredagen iallafall. Ska jobba på praktiken på lördag så jag måste ta det lungt så jag orkar upp.
Har inte varit i skolan på hela veckan, hade dock en halvdag på praktiken i tisdags. Men imorgon måste jag till skolan, har ju Ellinors nycklar till skåpet också. Imorgon är det dags för en kund med, jag vet att jag har sagt det innan varje kundpass. Men denna gång kan jag lova er att det stämmer. Vill dock inte ta någon kund. Men vad har man för val? Man måste ju det, så det är väl bara att köra på.
Jag ska verkligen gå till skolan imorgon, jag lovar er.

Jag har fått förjävla ont i min högra käke, fucking pain alltså.
Just det någon kan gärna få påminna mig om att skriva ut lite uppgifter i skolan imorgon, ta reda på vilka läxor vi har och vilken tid jag ska göra provet på fredag.

just det Mathilda jag bröt mitt löfte som jag gav dig idag, men några sms kanske kan väga upp det...!?

jaja nu ska ett ultimatum utdelas.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0