GODMORGON

Godmorgon alla glada, idag ska vi fira nationaldag! Likt som jag är det många som inte ens vet varför vi firar det. Men nu har jag fått höra att de tydligen firas för att Gustav Vasa blev sveriges kung den 6 juni 1523. Men men, kanske inte så intressant men lite kuriosa är alltid kul.

Nu sitter jag här framför datorn ny duschad och ska precis slänga på mig lite kläder och blåsa håret. Sen ska picknick korgen packas, och så ska jag ta mig till huddinge för att möta upp lite folk. Trevlig som sagt. Dock kan jag inte vara där så länge eftersom att jag ska på kalas redan klockan två! Vem har fest så tidigt?? Jaja, kvällen är fortfarande inte planerad, men som sagt något finns det ju alltid att göra. Det beror ju bara på om man har lust med det eller inte.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0