hallå

nu sitter jag hemma hos Susanne, skulle egentligen åkt med Mathilda och tatt några öl, men på grund utav lite jobbiga familjesituationer så blev det inte så. Lite tråkigt, men som sagt vi tar igen det på avslutningen =)
Idag har jag inte gjort så himmla mycket mer förutom att färga hennes hår, och sen åkte jag förbi hem till mami en liten stund. Egentligen så skulle jag ha ätit där med dem och åkt och köpt en resväska, men så blev det inte.

Imorgon är det nationaldag, vet inte riktigt hur den ska firas för min del. Eller dagen är fullbokad, men kvällen är fortfarande öppen. Ska på picnic på morgonen/förmiddagen och på eftermiddagen så ska jag på kalas. Men som sagt får sedan se vad kvällen har att erbjuda. Kan ju inte bli något för alvarligt eftersom att jag ska upp och jobba redan vid nio tiden på lördag =(

Jaja, nu ska jag in och se på lite film och sedan sängen.
Just det åker  ju snart till Alanya så jag måste fakiskt börja tvätta och packa lite snart.. Jag är verkligen alltid ute i sista sekund.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0