hellu

hej hej

vet inte varför jag skriver egentligen, har inte något direkt viktigt att berätta. Känner bara att det var otroligt länge sedan sist, så det var liksom tvunget.
Idag har jag arbetat på salongen hela dagen. Två färgningar och fyra klippningar.Sen tog jag mig in till skärholmen för att köpa en resväska och lite annat.
Kvällen spenderades hemma hos mami, med släkten. Det har varit trevligt, lite sådär mysigt "Hej då" firande. Jag tycker alltid att det är jobbigt att åka bort, jag hatar ju att flyga och tror alltid att jag kommer dö! Haha jag vet att jag är nojig, men jag kan inte rå för det.
Imorgon så ska jag väl tvätta allt inför resan och sen så ska jag väl träna lite om jag orkar =)

jaja ha de så bra så hörs vi...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0