<3

Vi måste börja visa tydligare vilka personer som vi uppskattar.

De känns som om vi alla håller oss till fel personer, för att det är så som vi tror att det ska vara.

Det gör ont när den personen som man tror ska tycka om en, ger så mycket mer kärlek till andra än vad de ger till än själv.
Sen så ger de människor som man inte alls trott att man har lika nära mycket mer kärlek tillbaka. De är de som hjälper. Det är de som får en att hålla kvar vid de dåliga för man hoppas att de ska kunna lika bra som de som är bra.

Det blir fel, så fel när folk tar än för givet.
Trots att man såklart efter ett tag blir van med att ha det så som man haft, så måste man visa det. För de blir så lätt missförstånd, och saker som tolkas fel konstant.

Du vet vem du är, det känns som om jag hela tiden försöker visa hur mycket du betyder för mig. Men sen så ger du knappt något tillbaka. Efter allt som har hänt, så känner jag att du mycket mycket tydligare måste visa för mig att du bryr dig! Du säger att hur du än gör så blir det fel, det är de som förvånar mig mest. För det enda som jag ber dig om är att sätta mig först, prioritera våran vänskap! Men hur ska jag veta att du nu har lärt dig att det inte längre bara går att säga att man ska förändras, utan att du faktiskt också gjort det. Jag vill att du ska förstå att du behöver ge mer nu än vad du brukar göra. Du kan inte ha mig halvt. Jag nöjer mig inte med det. Men det vet du redan, för vi har pratat om detta många många gånger.

Jag vill ge en eloge till de människor som faktiskt är bra på att visa hur de känner och förklarar hur mycket man betyder för dem. Jag måste bli mycket bättre på det, och jag ska försöka att ännu tydligare få mina vänner att förstå hur mycket de betyder för mig.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0