Besviken

åh jag känner mig helt nere, vet inte riktigt varför. Jag borde ju vara glad. Imorgon är det sista skoldagen innan påsklovet. Och på onsdag åker jag till fjällen, för att åka skidor. Vi ska vara borta i fyra hela dagar, och sedan när vi kommer hem så har man en vecka lov. CHILL.
Imorgon har vi bara någon tema dag i skolan, eller på förmiddagen iaf. Mellan kl nio och tolv. Sen så har vi engelska vid halv två, men jag har bestämt mig för att skolka ifrån den. Jag orkar inte sitta i skolan så länge för att sedan ha någon lek på engelskan! Istället så ska jag möta Y i  T-Centralen vid halv ett. Vi ska kolla i lite affärer och sedan luncha lite eller något. Eftersom att jag ska åka bort så lääänge sen.

Måste börja fundera på vad jag ska packa sen också.
Lite annat måste jag fundera på med, lite beslut måste tas.

love

image11

jag hade behövt dig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0