funderar

Tisdag, det är bara tisdag. Den här veckan har gått otroligt segt.
Imorse trodde jag knappt att jag skulle kunna få upp ögonen, men det gick!
Det var riktigt tråkigt i skolan, började med fördjupning klippning. Det gick verkligen inte bra, hann varken klart eller blev nöjd med resultatet. Sen så hade vi bara engelska (efter en två timmars rast) då gjorde vi verkligen ingenting, förutom att prata om naglar och make up skolor. Så det känndes lite onödigt, aja men det är ju skönare än att ha en vanlig engelsk lektion.
Efter skolan så åkte jag och mami till skärholmen och så köpte hon en skinnjacka till mig som jag ska få på fredag =)
Nu sitter jag hemma på sängen och funderar över om jag ska gå och träna eller inte. Yamuna är sjuk så hon ska inte gå, så det känns tråkigt att gå själv. Men jag var verkligen inställd på att gå och träna ikväll så de känns som om jag borde göra det ändå. Fast jag gillar verkligen inte att träna själv. Men jag borde. Jag kommer nog ångra mig om jag inte går. Fast egentligen skulle det ju vara ganska bra att vara hemma och städa och plugga lite. Får se hur de blir. Jag ska ju iofs gå om fem minuter om jag ska gå, så jag kanske borde sätta lite fart i sånna fall.
Guuuud, jag ver verkligen inte hur jag ska göra.... jaja måste bestämma mig nu hörs sen

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0