helgens sista inlägg

Y kunde inte komma över ikväll, hon hade tydligen en massa massa läxor att göra som hon inte visste om. Stackars!
Imorgon har jag prov också, i småföretagande och tidigt också =( Men men jag ska faktiskt gå dit, och förhoppningsvis så går det bra. Men min lärare kommer typ lacka på mig eftersom att jag inte skickat in de uppgifter som man ska ännu. Men men, får väl hitta på någon bra ursäkt. För jag orkar inte ens börja med dem nu, orkade knappt läsa igenom mina anteckningar till provet. Men jag ögnade igenom dem iallafall.

Nu ska jag faktiskt lägga mig, grymt tidigt jag vet. Men det är bara för att om jag är vaken så måste jag ju plugga och det har jag verkligen ingen lust med. Så det får bli sängen istället. Ni får önska mig lycka till på provet imorgon, har bara två lektioner så förhoppningsvis så kommer jag hem rätt tidigt. Jaja, ska komma på något intressant att skriva om imorgon. 

Jaja, sov sött

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0