kan inte sova

jag har ännu inte kunnat somna om, vilket kanske inte är så konstigt eftersom att jag redan sovit sen klockan sex idag. Men men snart kanske John Blund kommer på besök igen.

snart så är det lov igen, de ska blir nice. Men de kommer säkert ta slut så snabbt och då är det jättelångt tills vi får sommarlov. Just det snart är det valborg och allt också, undra vad man ska göra då...Sen blir det sommarlov, alanya och sedan börjar skolan igen. Okej, nu kanske jag går händelserna lite i förväg, men det är ju de som kommer att hända. Typ, eller jag har inte något annat inplanerat iaf. eller kanske.
aja jag har verkligen ingenting att skriva om just nu så jag vet inte ens varför jag inte bara stänger av datorn. men men jag gillar att slösa tid och energi på helt onödiga saker, tydligen.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0