kväll

nu ska jag nog försöka sova. inte för att jag är särskilt trött, men imorgon väntar skola och då kan det vara bra om man fått lite sömn innan. Jag har verkligen ingen lust att gå, men annars så måste jag till läkarn eller nått och jag vägrar. Men men det är ju bra att vara lite i skolan med. Eller det är bra, fast jag har verkligen ingen lust. Hoppas bara att jag inte får en kund. Det kommer vara synd om den kunden i så fall, för jag är allt utom social mot folk för tillfället.
ibland undrar jag över vad det är som får mig att tappa orken till allt, visserligen så vet jag ju lite saker som ligger till grund. Men det känns som om jag hela tiden förlitar mig på andra människor. Eller jag vet inte hur jag ska förklara, eller om jag ens vill förklara. Men på något sätt känns det som om de som händer i mitt liv är pågrund utav andra människor. Vissa bra saker, men andra inte lika bra.
det finns mkt som jag bara skulle vilja berätta, men som jag inte kan, vågar eller helt och hållet vill berätta. Oj där blev det lite konstigt formulerat men jag orkar inte sudda och försöka skriva om.

nåja, mitt mål för imorgon är att vakna och ta mig till skolan och kunna ta mig igenom den dagen. sen får tiden utvisa hur det blir på kvällen.

love

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är inte bra när du själv blir orolig sarisen..

Vill inte att du ska må såhär och vill att du ska berätta för mig, men jag vet inte om jag kan hjälpa och dessutom så vill man nog inte berätta allt för någon liksom..

Men jag vill inte att du mår såhär som sagt, och att du känner att du inte orkar något.
Det är inte roligt när man känner så.. I know:(

Hoppas vi ses på bussen imorn,
Love

2008-03-14 @ 01:13:42
URL: http://loojjsan.blogg.se/
Postat av: sara

Jag vill inte heller må såhär, men det finns inte mycket att göra.
Jaja, man brukar väl säga att tiden läker alla sår, så jag får väl hoppas på det.
Love

2008-03-15 @ 00:25:07
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0