löööördag

den här helgen har nog varit den segaste någonsing. Missförstå mig rätt, jag älskar att vara ledig. Men de känns verkligen som om jag inte gjort någonting över hudvudtaget. Fast det är ju mitt eget val, men men. De saker som man typ vill göra går inte, eller vill och vill. Men aja, jag känner att jag bara babblar. Men det är bara för att jag verkligen inte har någonting att göra, jag tror att i princip hela sverige sitter framför sin tv och ser på melodifestivalen, eller har jag fel?
nej nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
kanske se på melodifestivalen som alla andra, eller sova.
men jag vill gå ut, vill ingen gå ut med mig?

åh, aja jag skriver mer sen
love

Kommentarer
Postat av: Yaiya

Hej! Vem tycker du ska vinna melodifestivalen?

2008-03-15 @ 21:22:52
URL: http://Yaiyastyle.blogg.se
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna. De finns många låtar som funkar.

2008-03-16 @ 20:50:20
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0