LÖRDAG

jag har inte skrivt på jättelänge som vanligt. Men jag tror att jag kommer bättra mig när skolan börjar igen, eller förhoppningsvis. Eftersom det inte finns något jobbigare än bloggar som aldrig uppdateras. Jag vill inte ha en sådan blogg

senaste tiden har det hänt rätt mycket, samtidigt som det egentligen faktiskt inte hänt särskilt mycket. jaja

ehm, idag har jag inte gjort något alls,
men nu så ska jag faktiskt försöka mig på att göra någonting. Här kommer en lista på allt som ska försöka hinnas med ínnan skolan börjar på måndag.

STÄDA RUMMET
TVÄTTA
SORTERA FILMER OCH SKIVOR
DAMMSUGA & SKURA
RETUNERA MASSA SAKER
ÖRA KLART SKOLUPPGIFTERNA SOM ÄR KVAR
ÖVNINGSKÖRA
STÄDA BADRUMMET
VIKA IN ALLA KLÄDER I GARDEROBEN

aja, vi får se hur mycket av detta som kan strykas ikväll!

Love

Kommentarer
Postat av: Louise

Sara vad händer med uppdateringen?!:(

btw, tack så mycket för att du tog dig tid att färga mitt hår. blev supernöjd!

Hoppas du uppdaterar snart!!
Love

2008-04-13 @ 22:49:25
URL: http://loojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0