lördagens sista

nu ska jag snart lägga mig tror jag, ska bara se klart filmen på fyran och sedan sängen.

Idag så har jag inte gjort så mycket, varit på praktiken mellan nio och ett. Sen kom jag hem och sen dess har jag verkligen inte gjort något särskilt. Bara gjort om bloggdesignen lite här på bloggen. Och nu är den väldigt, väldigt speciell. Är inte direkt nöjd med den, och det är inte dirket mig stil lite för mkt fjortis om man får säga så. Men aja, den är färgglad,så jag tänkte att jag kanske blir lite gladare av att se på den nu. Eller jag vet inte, lär ju ändra på den någon annan gång igen när jag har tråkigt.

Imorgon ska jag upp ganska tidigt igen ska på Cs hockey avslutning och se på när han och hans lag spelar säsongens sista match. Så om jag inte skriver imorgon så beror det eventuellt på att jag frusit fast i en ishall. Sen på eftermiddagen ska jag träna med Y, lite lagom kul. Vi ska gå på ett pass hos den galna tjejen som jag var och tränade hos i tisdags. Haha, de kommer blir roligt. Kvällen kommer jag nog få spendera med att plugga eftersom att jag har prov på måndag morgon ( OH NO).

Aja, time to go reklamen är slut.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0