lost

åh, jag vaknade precis. Helt otroligt gick och lade mig precis efter att jag kom hem ifrån skolan och nu vaknade jag. Men jag ska bara äta något, sen sova igen. För imorgon ska jag upp redan vid sju, eftersom att jag ska till praktiken och färga S hår. Hoppas att det inte drar ut för mycket på tiden. Jag kan redan nu känna hur trött jag kommer att vara imorgon. Och plus att jag vet att hon inte kommer att ge mig en enda krona. Jag vet att jag kanske är girig, men man erbjuder iaf lite pengar. Folk verkar inte förstå att tid är pengar.
jaja, nu ska jag inte gnälla så mycket mer över det, för jag kan ju trots allt säga NEJ.

aja, idag har jag varit i skolan och haft permanent på docka, som Lena tydligen tyckte blev bra. Sen i eftermiddags så hade jag en kund, slingade och klippte. Det tog lång tid och jag trodde att det skulle bli total katastrof, men resultatet blev faktiskt riktigt bra, om ni frågar mig!

nåja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, kommer inte på så mycket mer.
sov sött


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0