Måndag

Skulle gått till skolan idag, skulle verkligen ha gjort. Men jag bangade i sista sekund. Var redan påklädd och skulle i princip bara sminka mig. Men då ångrade jag mig, ovanligt. Jag vet att jag måste ta mig i kragen och faktiskt ta mig till skolan, det är viktigt! Men jag tänker alltid göra det, men sen när det väl är dags så orkar jag verkligen inte. Ibland funderar jag över hur det kommit sig att det blivit såhär, innan jag började gymnasiet hade jag verkligen inte en tanke på att skolka och förstod verkligen inte hur folk ens kunde göra det. Men nu har jag fått mer och mer förståelse för det. Det känns så fullkommligt onödigt att sitta där dag ut och dag in. Man ska leva varje dag som de vore den sista, sägs det. Men seriöst hur många skulle vilja spendera den dagen i skolan eller på sitt jobb? Men jag vet att det inte går att leva så. Men det vore underbart att varje dag när man går och lägger sig så känner man att man verkligen fått ut maximalt av den dagen. Men men, jag vet helt ärligt att jag inte kommer att sluta skolka för jag behöver inte vara i skolan varje dag. Men jag ska garanterat försöka att ta mig dit lite oftare. För jag måste det, iallafall så att jag hinner ikapp med allt det som jag missat. Sen får jag se hur jag gör. Måste ta mig fram till sommarlovet, och genom de sista året. Sen, sen då får jag ta mig tid att ta reda på vad det är som jag beöhver få ut av livet. För nu finns det egentligen ingen tid för det.

Jaja, idag har jag inte gjort alls mycket. Tog mig inte upp först tre på eftermiddagen!! (Inte jättekonstigt eftersom att jag inte somnade först vid fem på morgonen). Sen städade jag lite, chillade lite framför datorn. Sen vaktade jag Andreas och Max i ett tag, jag vet inte riktigt vart resten av tiden tog vägen. Den flög bara förbi! Tog en promenad med yamuna, de var chill Förrutom att hon påminde mig om hur sen...jag är. Vill verkligen inte tänka på det mer, för jag orkar verkligen inte freaka ut än. Så nu slår jag bort de tankarna!! Och inga fler påminelser yamuna!!!! =P

Nu ska jag tvätta håret, så att jag ser någorlunda ut i skolan imorgon. Ska lägga fram kläder och allt annat som behövs så att jag inte imorgon får någon anledning till att inte gå till skolan imorgon! Jag ska dit!

Vill passa på att ge lite extra kärlek till en av mina vänner som behöver det för tillfället <3




otroligt att man kan ha så många olika människor i en video.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0