naaw

Gick inte till skolan idag heller, skulle ha gjort som jag skrev. Men eftersom att jag inte somnade först efter tre inatt så känndes det meningslöst att ens försöka ta sig upp vid sju. Men imorgon ska jag faktiskt gå till skolan, för annars kommer mami ta mig till läkaren, och tro mig det är de SISTA jag vill just nu!
Y är och har klättring med sin skola, så vi får alla hålla tummarna för att hon inte slår ihjäl sig!

Nu ska jag inte göra så mycket, bara chilla några timmar till haha, innan det är dags att fixa sig så att man ser ut som människa igen. Sen så bär det av till f&s med Y. Mamma kommer nog knappast bli glad för att jag går och tränar när jag är "sjuk". Men men vad ska man göra! Får hitta på något bra och se till att smita ut när hon inte hinner stoppa mig. Gud vilken tragisk människa jag är!

Jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner bara att jag måste fylla ut min tid med lite saker. By the way så hade jag värsta drömmarna inatt TACK YAMUNA TACK!! hehe. Jaja, får ta en dag i taget och se vad som händer. Pass på livet liksom.



Vem orkar göra en video med lyricksen?
aja

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0