onödig dag

imorse orkade jag verkligen inte ta mig til skolan. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt. Alla andra klarar ju det och orkar, så jag borde ju också göra det. Jag behöver lite motivation. Eller jag måste helt enkelt bara ta tag i mitt liv för en gång skull. jag måste jag måste.

Idag så har jag inte gjort så mycket, farfar kom och hämta kissen imorse, och det var lite tråkigt. Sen så har jag bara städat lite och sen gått på promenad med yamuna.

Fick reda på att vi haft skäggkunder idag, typisk jag som inte ens har haft någon. Fast jag hade nog inte velat ha någon heller, men jag hade verkligen behövt det. Nåja, jag får väl se hur allt löser sig. Jag har så otroligt mycket kvar att göra i skolan, så jag får se hur jag ens ska hinna med allting. Aja, på något sätt så ska de gå iaf.

Nej, nu ska jag försöka sova eftersom att det kommer att bli en lång dag imorgon. Praktik hela dagen, plus att jag ska träna sen direkt efter så jag kommer typ komma hem halv tio imorgon KUL!! verkligen.
just det asså skoja inte om vilken träningsvärk jag har idag. Kan knappt röra mig, största skämtet. Aja hoppas att det känns något bättre imorn, annars så lär ju inte dagen bli så skön direkt.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0