sämst

Den här dagen har absolut inte alls varit bra än så länge. Började med att det typ tog ens en halvtimme att komma fram till vårdcentralen. Så när man äntligen fick tag på dem så sa de bara inte att de fanns några tider, så istället ska jag ringa min husläkare imorgon och typ få en tid om två veckor. Asså jag undrar verkligen om de som kommer på dessa system är sjuka i huvudet! Ska jag vänta i två veckor för att få träffa min läkare? Okej, om det är akut, så får man ju ta sig till akuten. Men palla sitta där och vänta i typ tio timmar för något som egentligen ska gå att ordna på vårdcentralen! Jaja, måste sluta irritera mig på det här. Men gud vad lack jag blir på det här fuckade systemet.
Sen så gick våran bärbara dator sönder idag, hela datorn började ryka och typ brann upp. Helt skummt. Så nu är liksom kanske alla dokument och mina bilder borta =(
Fast mami ska ta datan till något ställa där de kanske kan göra en back-up eller någonting. Jag förstår inte riktigt hur de ska gå till, men det ska iallafall fungera. Men nu så kommer jag att vara utan min älskade bärbara dator =( Så jag kommer typ aldrig kunna vara på internet längre, och det stör mig för jag gillar internet =P. Vi har bara en stationär jävla dator som står i mamis och Js sovrum. Och ofta att jag kommer få sitta där, eller att jag ens vill sitta där när J typ alltid är här inne och ser på tv. Det finns inget som jag hatar mer än när folk sitter och typ läser det man skriver.... Ehm, jag vet inte hur jag ska förklara, men ni förstår säkert! Plus att ljudet inte ens fungerar på denna stationära dator!
Och just det R, blev vän med mig på facebook igår.. Asså de skulle bara vara en rolig grej typ ifrån början. Men nu så blir jag bara stressad när jag ens ser hans namn!!!!
Jaja, hoppas att Y hör av sig snart, känner att jag är i behov av att få komma ut lite, orkar inte sitta här hemma och ruttna. Ikväll blir det förhoppningsvis en låååååååååång promenad.
Sen så får jag inte heller glömma att jag måste lägga mig i tid idag med, för imorn bär det av till praktien och sedan ska vi träna direkt efter. Så jag kommer inte att vara hemma först typ halv tio på kvällen.. =(  jobbigt läge.

sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0