SEG

äntligen börjar jag känna mig lite piggare, fortfarande inte helt iform. Men men, jag nöjer mig iaf så här långt. Nu ska jag bara sminka mig, byta om äta lite middag och sedan pallra mig iväg till F&S med Y. Trots att jag inte får träna för mami idag, men jag ska ändå göra det! Jag har smygpackat ner mina träningskläder (asså gud jag trodde aldrig att jag skulle hamna i en sådan här situation!).
Känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon, så jag kommer säker göra det... Eftersom att jag hittils inte gjort så som jag sagt att jag ska göra. Men det värsta är bara det att jag måste gå till läkaren imorgon då, och det vill jag ju verkligen inte egentligen eftersom att jag hatar allt sådant. Men det kanske är lika bra att gå dit så att mami kan sluta tjata om den där förbannade tiden hela tiden. Men men, vi får se hur det blir.
Jaja, måste skynda mig nu, men jag kommer säkert att skriva sen igen när jag kommer hem från träningen runt nio tiden.

Och just det ni är faktiskt många som läser, någon skulle väl kunna kosta på sig att skriva en liten kommentar?

Love

Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar dig i skolan och på bussisen på morgnarna!:(
Love!

2008-03-04 @ 18:03:16
URL: http://loojjsan.blogg.se/
Postat av: sara

jag saknar dig med...
love

2008-03-05 @ 00:53:25
URL: http://searchingforsomethingtrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0