Slut på ledigheten!!

Nu är lovet slut =(
Har inte ,haft ett jättebra lov, eftersom att det hänt lite tråkiga saker som vanligt. Men samtidigt har det varit ett riktigt bra lov, saker som man inte trodde skulla hända hände =P Fast iofs slutade inte det som började så bra heller, men jag får väl nöja mig med de lilla bra som jag fick...

Jag orkar inte skriva om vad jag gjort hela lovet, men ni kan väl få veta lite om helgen iaf. I fredags så träffade jag L & Y sent sent på kvällen. Vi chillade lite i brd först, sen åkte vi till fruken och träffade S, M, M va med dem ett litet tag. Sen åkte vi hem till C där vi träffade S och R ( det var typ hundra år sedan jag träffade R känns det som, har saknat honom lite faktiskt.  Roligt när vi pratade om våra framtidsplaner ute på balkongen.) Chillade hem rätt tidigt, jaja kvällen avslutades med lite prat om skatter. =/
I går kväll så hände det verkligen inte mycket, med det var för att jag självmant valt att stanna hemma med mami hela kvällen. Det var verkligen år och dar sedan vi spenderade lite tid ihop. Visserligen så blev det inte så lyckat som jag hoppats eftersom att hon gick och la sig reda efter melodifestivalen. Fast det är ju också alltid lite skönt med lite egen tid om man får säga så. Satt uppe i princip hela natten, eftersom att man vänt på dygnet nu så kan man inte somna.
I dag vaknade jag inte först vid tolv, och har bara chillat hela dagen. Det har varit underbart skönt att bara kunna ligga i sängen, se på tv, tänka, och spendera tid med Max och Andreas. Jag önskar verkligen att jag hade mer tid och ork för dem. Jaja, nu ska jag inte bli deppigare än vad jag redan är. För tillfället så ser jag på View from the top på trean och snart ska jag väl ta och måla mina naglar eller nått ( viktigt eller hur ).

Jaja, sov sött alla ni där ute och hoppas att ni haft ett bra lov!



Jag kan bara inte sluta fundera över om någonting överhuvudtaget någonsin är värt det.

Love

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vill ha mer lov

2008-03-02 @ 22:18:11
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

usch så tråkigt!

2008-03-02 @ 22:22:31
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0