Soliga Söndag

Kom precis hem ifrån hockeyn, de var kallt som satan. Men det var rätt roligt, asså jag fattar inte hur alla orkar vara så engagerade och typ skrika och hålla på. Fast det är typ så som man ska vara, men jag höll bara på att frysa ihjäl, så de var typ bara de som jag tänkte på. Just det A var där, lite pinsamt. Och speciellt eftersom att jag kom dit helt risig, det hade ju inte varit hel fel att vara lite fin för en gångs skull. Men aja, vi pratade inte ens. Inte för att jag har något att säga honom. Men de känns lite roligt att han typ skriver på MSN och Facebook och sen IRL så hälsar han inte ens. TÖNT.
Nu har jag precis slängt i mig lite fullkornspasta och tomatsås. Ska leta reda på mina riktiga träningskläder, som by the way har varit borta hur länge som helst. Men jag lär nog inte hitta dem, ska ju gå om tio miuter så jag får väl nöja mig med att gå med de jag haft den senaste tiden. Jag hoppas verkligen att det kommer vara hon den roliga som leder träningen idag. Nej men nu måste jag skynda mig, ska möta Y om nio minuter. Ofta att jag kommer hinna =P

Jaja, skriver när jag kommer hem igen.

Love

ps det är roligt att ni har blivit så många fler som läser nu! Men ni kanske skulle kunna tänka er att kommentera något!? ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0