tillbaka

Nu har jag verkligen inte bloggat på hur länge som helst. Och det finns inget tråkigare än en ouppdaterad blogg. Nu är jag verkligen jätte trött så jag orkar inte skriva om min resa i fjällen och allt. Kanske orkar med det lite senare.
Idag så har jag inte gjort så mycket, skulle gå och träna på dagen men jag och Y försov oss. Hämtade A vid fyra och sen åkte jag på färgkurs vid fem och den slutade inte först tio. Kursen var ganska intressant, och jag fick håret färgat. Men man ser typ ingen skillnad, ska kanske ta en bild på det sen för jag ser verkligen ingen skillnad. Sen åkte jag och H till donken där vi dela på en vinare och lite pommes. Sen åkte jag hem till L som hade tjejmiddag ikväll, men jag var bara där i  typ två timmar sen så åkte jag hem.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0