GODNATT

hej hej

jag ska alldeles strax lägga mig och sova. Men jag antar att det inte kommer att gå alltför bra eftersom att jag sovit hela dagen, plus att jag har vänt på dygnet helt och hållet. Har ju trots allt bara varit i skolan en dag på två veckor. Med lov och studiedagar inräknat.
Nu ska jag skicka över mitt samhällskunskaps arbete till min mail så att jag kan skriva ut den i skolan imorn. Måste se till att hitta Marcus också för att ge honom den. Och just det jag måste hitta INGER för att få det där häftet som man ska ha inför nationella provet. Det känns bra att alla har haft det i typ tre veckor men jag har ännu inte fått det. SUPER verkligen.

Nej, men nu ska jag svälja ned dagen sista medicinkur och så får vi höras någon gång efterskolan imorgon. Jag känner verkligen att det kommer bli superlätt för mig att vakna imorgon bitti, eftersom jag knappt varit vid medvetande innan klockan 14.00 de senaste fem dagarna. Mina jävla mediciner fuckar mig mer än vanligt ska ni bara veta =P

Love

sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0