ha

jag känner att jag verkligen inte har någonting vettigt att skriva ikväll. Jag vet inte varför jag envisas med att sitta och skriva typ hundra fuckade meningslösa inlägg. Jag börjar äntligen bli lite piggare, har ju legat helt deckad hela dan på grund av alla sjukdomar och alla MEDICINER. Jag kännde mig lite halvt hög efter att ha fått i mig sex utav dagens doser.

Åh och by the fucking way så festar typ alla mina vänner idag. Jag vill också festa, vill också vara 18, vill också gå på krogen, vill också dricka, vill också ragla hem någonstans innan gryning med en massa roliga minnen från kvällen. Det enda jag inte vill är att ligga helt jävla dö bakis imorgon, som jag vet att de flesta utav er kommer att göra =P
Fast jag kommer säker må för taskigt imorn med, bara för att jag ikväll kan gotta mig i hur mycket jag skulle kunna må imorn än er

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0