hej

åh jag börjar vakna till lite nu. De är som alla de tidigare dagarna vaknar vid ett, vaknart till först vid fem tiden och sedan vid midnatt är jag på topp. Haha det är lite roligt, att jag lyckats vända på dygnet helt fullkommligt. Men imorgon ska jag till skolan, det lovar jag er. Om jag inte går så ska jag fan, a jag vet inte. De får inte hända helt enkelt.
nu har jag ätit dagens första mål en kexchoklad, känns väldigt nyttigt och bra.
Usch, jag måste verkligen börja ät mer hälsosamt har verkligen inte ätit något nyttigt den senaste tiden. Måste börja träna också, men de får bli först när jag är frisk. Eller frisk blir jag väl aldrig, men iallfall pencilinfri. Jaja, ändring ska de bli.

Men vi hörs lite senare, känner att jag inte har något vettigt att skriva överhuvudtaget. Får försöka komma på något bra tills sen.

Love

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är det dags för Dagens Ligga, Gifta och Knuffa på min blogg. Kika gärna in och berätta hur Du skulle välja!!

2008-11-10 @ 20:57:00
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0